2010

En liten sammanfattning av året som gått :)

Januari:
- Inget speciellt

Februari:
- Hestra med skolan
- Madde fyllde 18 år vilket firades med fest :)
- Tävling i Helsingborg, jag va urusel (5/6), filme är hemsk, tur jag bättrats lite sen dess ;)
- Åre på sportlovet med mamma och pappa
- Skadade mig för första gången när jag åkte skidor, skar fast i en isfläck och det slutade med pajjad axel och antagligen en lätt hjärnskakning (kollade aldrig upp det), fast åkte igen två dagar senare, man kan ju inte sitta inne när man e på semester, ont får man ha när man kommer hem ;)

Mars:
- Konsert, såg Mika med Johanna och Lisa, och den konserten va ju bara bäst! :D
- Tävling Åmål, singel = kass, första paren med sara=grym! (gick inte vidare i singel, vann paren)
- Mitra 18 år!!!

April:
- Inget speciellt

Maj:
- London med kyrkfolket :D Mycket skratt och härlig shopping ;)
- SM i discodans i Västerås! :D Mitt första, gick som de gick men kul va det :D (11/16 i singeln, gick vidare en gång så är nöjd trots placeringen, jag o sara kom två i paren)
- Läger på Ven med kyrkfolket, va kul, inte vatt på ven sen jag va typ 10 ;P

Juni:
- Skillinge ofc ;)
- Slutade 2:an!
- Ann-Marie gick bort (R.I.P.)
- Sommarkontaledare = Sommarjobb = Chill, najs och roligt!

Juli:
- Sommarkonfaledare = Sommarjobb fortsatte ;)
- Uppsökte optiker för att fixa solglasögon till pappa, kom hem med läsglasögon till mig :(
- Ven (igen) med mamma och pappa
- Supersjuk = 40 graders feber under de finaste soldagarna, inte kul! :(
- Missade nästan festivalen, men kunde va med en stund på lördagen iaf
- Jesper 18 år!

Augusti:
- Sommarjobb Öresundskraft
- Erik 18 år!
- Audition för statistroll på stadsteatern, fick inte rollen, men de sökte nån som kunde på dagtid så de valde antagligen någon som inte gick i skolan ;) Gick vidare iaf o va bland de fem bästa ;)
- Johanna 18 år!
- Jesper <3
- Anna 18 år!

September:
- Liseberg med skolan = lite fysikmätningar, mycket skoj! :D
- Rebecka 18 år!
- Vi fick våra skoldatorer, jag tycker fortfarande att de va onödigt, min är till 90% av tiden kvar hemma i vilket fall, vi använder nästan aldrig dem :P
- Skillinge again ;)
- Köpenhamn med skolan, en utflykt som kunde blivit så mycket bättre än den blev... :/
- Provade och beställde studenmössa! ;O
- Jag 18 år!!! :D
- Tävling Örebro, zzz säger jag bara om den tävlingen, gick inge bra alls... (sist! 3/3)

Oktober:
- Mega fest at Jacob Hansens Hus för mig och Johanna! :D Vågar jag säga årets fest? ;) wohooo! :D
- Spelade in skiva med kören, blev dock aldrig klar (ingrid va inte nöjd med vissa låtar) så de ska vi fortsätta med nu i vinter/vår
- Gran Canaria på höstlovet med mamma, pappa och Jenny :) Trelivgt trevligt ;P

November:
- Va ute på Gran Canaria för första gången, o de tsm med två killar vi träffade vid polen, skojskoj ;)
- Skaffade bloggen ;)
- Tävling Kalmar, gick faktiskt ganska bra, jag är nöjd även fast jag inte fick nån prick (3/7)
- Tog körkort! :D Yay! Freedom! :D
- Josefin 18 år! Firades med fest och härlig utgång :)

December:
- Luciatåg, va nästan frisk iaf denna gången ;)
- Dansuppvisning i skolan!
- Fest för Jenny och Oscar :)
- Jenny 18 år!
- Jullov!
- Julpyssel med tjejerna, en härlig tradition :) <3
- Julafton = Mys, fina klappar och mängder av mat
- Kören hade konsert med självaste Magnus Carlsson, och han tyckte vi va duktiga, bästa kören han haft på denna tunen hittills ;)
- Nyårsfirande :D

Mellan allt detta har det varit fester, utgångar, biobesök, läxor, plugg, prov m.m. Tror jag fått med de "stora" grejjerna iaf, hoppas jag inte glömt nåt nån tycker jag borde haft med, isf får ni gnälla på mig ;)

Jag önskar alla ett gott och bra 2011! :D

Pusspuss
              Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0