Videodance

Videodancen idag var roligare jag trodde. KÄndes rikstig bra, o fÖr en gÅngs skull kÄnde jag mig riktigt duktig :P Klarade tillslut Även de lite "sexigare" stegen, eller, jag tyckte jag klarade dem iaf, till skillnad frÅn vanligtvis dÅ jag brukar va riktigt kass pÅ det :P Klart att jag, precis som alla andra, kÄnde mig lite fÅnig och inte speciellt snygg vid "gÅ" Övningarna och fridansen, men krÄvs nog en Linnea fÖr att man inte ska kÄnna sig olustig vid ett sÅnt tillfÄlle :P Lektionen idag va iaf kul och jag ser fram emot nÄsta vecka dÅ vi fÖrhoppningsvis gÅr vidare med dansen sÅ jag fÅr nÅtt nytt ocksÅ (dansade dansen pÅ Öppet hus).
Nu har jag precis duschat, snart blir det sÄngen, jobb som vanligt imorgon, fÖrhoppningsvis inte lika trÖtt som imorse :P
Puss!
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0