Tjohooo!

Mina axlar är typ 100 kg lättare nu. Visst, jag har fortfarande rörelsesvårigheter i min arm, men ett annat gigantiskt problem har äntligen löst sig för mig (vad det verkar som iaf, kanske inte ska va föör optimistisk). Fick precis svar från en sömmerska (samma som sydde min studentklnning) att de har tid att sy en dansdräkt till mig. Blev så glad att jag bara skrek rakt ut :P Kanske verkar lite konstigt, men har letat efter någon som kan fixa det ett tag nu, och vet om att jag är lite sent på det, den behöver vara klar om en månad, så har hittills bara fått en massa nej. Så himla glad nu, får äntligen sy min efterlänktade silverdräkt som jag skissat på sen jag började tävla (typ iaf). Hoppas den blir så snygg och bra som den är i mitt huvud! Det återstår ju bara att se ;) Hihi, är toppenglad nu! :D
Mitt motto har verkligen gått igenom nu: Tänk positivt så blir livet bättre!
Jag har följt det och inte gett upp utan fortsatt leta, och det har nu lönat sig, hihi :D Här ska sys dräkt!
Puss på er!
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0