Tack världen för telefonen!

:)
Mina inköp från innan idag:
Blus från MQ
Hårinpackning och shower gel från Body Shop
Pads från Kicks (i desperat behov av sånna då mina tig slut i förrgår)
och den dära omtalade gräddbullen ;)

Har precis haft en första nånsin upplevelse: Pratat med mer än en person i telefon, samtidigt! :D Pratat med mina söta små rymlingar Mitra och Rebecka. Blev ett härligt samtal på 46 minuter om allt mellan himmel och jord, åh, typ världens bästa funktion att man kan prata många! Nu kan vi skvallra massa trots att vi är på helt olika platser, så najs! :D Får ersätta våra långa fikabesök på Espresso House ;) Kärlek till er mina kära vänner! <3

Nu blir det nog sängen snart, men inte utan en dagens uppdatering, så ni behöver inte vara oroliga ;)
Puss så länge!
gfadfa

Kommentarer
Postat av: Helena

tack snälla :)

2011-08-29 @ 23:06:37
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0