Supermegaträning igår!

Gårdagens träning var inte och leka med! Var helt slut redan efter uppvärmingen (typ kondition + lite styrka i 12 minuter). Till och med de som är med i elitgruppen tyckte de va jobbigt o blev svettiga, de ni! Haha, kändes lite bättre då, och en annan sak som gjorde det bättre var att vår tränare Rebecka också va helt slut, hehe ;) Efter den grymma uppvärmningen blev det lite strech o armträning innan vi hade teknik (trots allt teknikträningspass ^^). Blev inget nytt utan repeterade bara från förra terminen typ :P Måste säga att piruettövningen kändes ovanligt bra igår, får hoppas det håller i sig! Kickträningen var däremot fruktansvärt jobbig, att gå och göra långsamma kickar är något av det värsta, hade typ nästan kramp i mina lår efter ett tag, grymt jobbigt!

Efter den vanliga träningen satt Natalie och jag kvar och väntade på den andra gruppen tillsammans med några andra dansare och dansmammor :) Sjukt kul faktiskt då vi va rätt trötta och flummiga ^^
Hade egentligen inte tänkt gå på friträningen igår (som börjar två timmar efter teknikpasset) men blev så endå. Dels för att vi började lite tidigare (Zumban har inte börjat än så salen va ledig) och dels för att jag behöver komma igång med min egen dans igen :P Blev dock inte så mycket egen dans mer än i slutet då jag och Natalie helt fokuserade på vår par, har gjort om/gjort ny pardans nu, tror den kommer bli toppen om vi väl sätter den! ;D

Tog inte bussen hem förän 21.40, lagom trött o seg ;) Så va hemma 22.10 för första gången igår. (Bestämde mig nämligen för att stanna i stan efter jag varit hos Ateljé Helene och pratat med dem). Något trött kan man säga! Blev bara duscha och sen rakt i säng, zzz ^^

Det var kvällen igår de ;)
Puss!
gfadfa

Kommentarer
Postat av: Pamela

Eller, vad dum jag är. Det är väl klart att du tränar disco!

2011-08-25 @ 22:42:26
Postat av: Angelica

Svar á Pamela: Haha, inte så lätt o veta ju :P Men ja, disco i massor och försöker vara duktig och jogga lite dåodå :P

2011-08-26 @ 08:00:14
URL: http://angelicajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0