Snart slut för idag

Nu sticker nog pappa och jag strax hem (hoppas jag). Ska sms-terra honom när jag skrivit klart detta tror jag, jag vill inte sitta här o dega mer idag, för gjorde precis klart den ritningen jag höll på med och inte speciellt lönt o börja på nåt nytt nu liksom... :P
Förresten så glömnde jag ju skriva en kul sak imorse! När jag kom var Bengt tillbaka (vars kontor jag haft i en vecka nu, och han är min "handledare" också) så tänkte att okej, dax att flytta igen! Men icke, han bara konstaterade att det inte fanns nån ledig dator till mig så han tog sin bärbara dator och satte sig på ett annat kontor! Haha, lite fel de känns att min "chef" flytta på sig så jag kan fortsätta ha hans kontor en vecka till xD

När jag kommer hem blir det vila och laga lite mat (hungrig som vanligt!), plus att Sara S antagligen kommer förbi en sväng för att hämta sina grejjer som hon haft hos mig sen min förfest (vilket va lääängesen!), inte för att de har gjort nåt, men antog att hon ville ha tillbaka sina grejjer ;)

Pusspuss!
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0