Dagens

FAIL! Okej, blir sms-inlägg för mitt internet på mobilen fungerar inte :s vet inte vad som hänt men fortsätter det såhär måste jag lämna in den, suck! ...POSITIVA: * Trivdes bättre på jobb idag när folk kommit tillbaka * Träningsvärk, så vet att joggingen gjorde nytta * Hittat en sida där jag kunde mäta hur långt jag sprang igår * Beställt tygprover ...NEGATIVA: * Haft ont i knäet hela dagen, fast börjar släppa nu, tack o lov! * Träningsvärk, det gör ooooont! * Fick en dålig start på dagen * Har insett att ansökningen till NYFA kräver ännu mer jobb innan jag kan skicka in den. Ger snart upp, känns som ett hopplöst projekt :'( * Min mobil dampar Okej, nu ska jag sova ,hoppas alla haft en bättre och mer positiv dag än jag! Nu tar vi nya tag till imorgon! Nattinatti Angie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0