Rise and shine!

Att behÖva stÄlla klockan en lÖrdagmorgon kÄnns inte helt okej :( En annan sak inte Är helt okej Är att jag vaknade imorse av det dÄra sjuka ÅskovÄdret. Det som startade lagom sÅdÄr vid halv sju dÅ jag Är lÄttvÄckt dÅ jag brukar gÅ upp dÅ, kunde det inte varit tidigare sÅ hade jag sovit igenom det?! Nu vaknade jag iaf dÅ och har bara slumrat till och frÅn sen dess :/
NÄ, fÅr vÄl ta o gÅ upp ur sÄngen nu, har trots allt snoozat en stund nu :P Är uppe fÖr det Ärr info och mingeltrÄff fÖr tÄvlingsdansarna pÅ danshuset klockan tio, gÄsp! ;)
Pusspuss
gfadfa

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Va innebär light version

Jag gillar blogga minst sagt, så massa fina människor man träffar på. Jag e väl me smått beroende, ligger o tänker mina ideer innan man somnar och drömmer blogg

2011-08-27 @ 08:49:38
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0