Random

På bussen på väg hem från jobb. När jag väntade på bussen kom det en snubbe på cykel och när han passerade sa han helt random: snygg! Och när jag kollade upp log han och sa hej xD kan även säga att han höll på o vrida nacken av sig när han passerat, haha ;) sånt händer inte var dag mitt ute i ödemarken vid öresundskrafts busshållplats :P men lite kul va de, o en liten boost för egot minsann ;) haha :P I övrigt har det inte hänt nåt ovanligt idag, mådde illa i förmiddags så då gjorde jag inte så mycket men har varit desto produktivare nu i eftermiddag, fått gjort en hel del faktiskt! Stolt över mig själv ;) hehe :P Nu ska jag hem och det verkar som om det blir en lugn hemmakväll idag, precis vad jag behöver ;) Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0