Kyligt!

Sommaren är nog verkligen slut, helt slut. De va bara 12 grader imorse när vi åkte mot jobb, trots att solen sken, hu! Tycker det är riktigt trist att hösten kommit så tidigt, inte för att jag ogillar hösten, det kan vara riktigt mysigt, både att vara ute när de e fint väder och njuta av alla härliga höstfärger och att kura ihop sig under en filt med en kopp te och en bok när de e ruskväder ute. Men jag är inte riktigt redo för allt detta än, vill ha kvar sommaren lite till! Har ju inte varit på stranden här hemma på hela sommaren, helt sjukt! De känns som om jag har missat sommaren totalt och att det gick från vår till höst direkt :/ Fast okej, de va ju fint väder under konfaveckorna (och det klagar vi inte på!) men hade gärna haft det fint nån av mina semesterdagar också :/ jaja, nu är det som det är, inte mycket att göra! Bara att se frammåt mot en forhoppningsvis fin höst. Dax att börja fundera på höstkläder också, inget negativt (kallt) utan nåt possitivt (behov av nya varmare kläder)! ;) Tror jag vill ha en färgstark trenchcoat att variera skinjackan med nu i höst. Vill egentligen ha en klarröd men det har min mamma, hrm! Men får se vad jag hittar för nåt fint, en orange hade inte varit helt fel heller ;) Vill också införskaffa ett par kängor, inga sånna tunga vandrarhistorier, utan fina söta kängor ;) Får se hur det blir med det, plånboken ska ju samtycka också... ;)
Puss på er i solen!
Tredje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0