Kontorsflytt


100% kaos
Eftersom folk återvänder från semestrar varje vecka så har jag idag bytt till mitt tredje kontor, vilket är ett jag velat undvika så länge som möjlig, ni ser nog varför, totalt kaos råder här! (och stolen är obekväm, fatta ont i ryggen jag kommer få!) Iag så får jag stå ut här en vecka nu, får väl börja dagen med o städa undan lite så jag får plats med mina ritningar...
Nästa vecka blir det spännande var jag får plats nånstans, vad jag vet är alla tillbaka då och det innebär att alla kontor är upptagna, kan bli intressant hur han som är ansvarig löser det ;) Första dagen på jobb för hans del då ^^ hehe :P
Nä, nu blir det lite internetsurfande innan jag kan sätta igång med jobbet, tar ett tag för dataavdelningen att fixa så min profil funkar på denna datorn nu (snark på systemet här...).
Pusspuss
Tredje
P.S. Ledsen att det inte blivit mycket bloggande i helgen, men har helt enkelt inte orkat riktigt, hade världens lataste dag igår då jag inte gjorde nånting alls...oups! :P

Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

jobbigt att behöva städa upp!

2011-08-15 @ 08:28:22
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0