Kaka och present


Fikat idag blev lyckat, kakan va god! ;) Toppenmums :) Nästan allt gick åt, och det lilla som blev över skänkte jag (eller snarare pappa, hade kunnat tänka mig att ta hem iaf några bitar, men får väl bara en till när jag blir sugen, riktigt snabbt och enkelt o göra så). När vi stod och plockade undan sen efter rasten va slut kom Bengt tillbaka med en liten present, en vit pikétröja med mitt namn broderat på (bilden). Riktigt snällt! Hans sa att öresundskraft hade inget speciellt att ge mig så han hade fixat tröjan istället, så himla snällt! BEhövde dessutom en ny pikétröja så de va helt perfekt. Wiie! :D Tack!

för övrigt visade det sig att Ola haft fel om förlängningen av mitt jobb, det ska inte komma igång förän typ vecka 43 så lite väl långt o bara ha semester :/ Så nu får jag hoppas till fullo att jag kan hitta nåt annat på egen hand. Vet du nån som söker folk så säg till! Håller tummarna, håll dem med mig :)

Nu ska jag jobba det sista, bär av hemmåt om ungefär en timme.
Puss!
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0