Just nu

Outfit
Dagens outfit (bilden e dålig, ja, ljuset e kasst och min mobil fotar sådär ;)

Att starta dagen med att se att man har 9 nya kommentarer från folk som berömmer en, med ett undantag, är väldans trevligt måste jag säga! :) Dock tycker jag den (fega) anonyma kommentaren om min blogg var fruktansvärt onödig, tråkigt att det finns människor som måste trycka ner andra för att själva känna sig bra. Det enda jag känner mer än att det var onödigt är att personen som skrev det nu känner att dess självförtroende fick sig en boost så kommentaren hade nåt syfte, för mig påverkade den inte :)

När jag ändå skriver om min bloggs utseende måste jag säga att ja, jag vet att den e liiiite gammal! Fortfarande bilder från i vintras när det var snö och rusk som header, vilket jag borde ändrat redan i våras. Ni som känner mig (eller läste bloggen då) försår varför det inte blev så, hej tidsbrist! Men nu har jag ju inget att skylla på, så ska försöka ta mig i kragen och sätta mig med det i helgen, kanske går jag till och med ut en sväng och fotar några nya fina sensommar/höstbilder! Vi får se :)

Nu ska jag återgå till mina ritningar. Hoppas ni får en fin dag i solen!
Pusspuss
Tredje

P.S. Mitt skolmisslyckande gjorde mig deppig häromdagen, och det är inte så att jag kommit över det bara för att jag skriver lätt igen, när jag tänker på det blir jag gråtfärdig, men jag försöker att leva efter mitt motto att tänka positivt, och därför håller jag mig ifrån ämnet helt. Men det finns där. Hela tiden. Misslyckad!

Kommentarer
Postat av: becca

Sv; Tack, gjort den själv :D

2011-08-12 @ 09:29:34
URL: http://beccalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0