Jobb, jobb, åter jobb!

Nu är det inte mer chill-jobb längre. Fick för en liten stund sen värsta ritningen nu. Innan satt jag bara och gjorde enkla små kammare som de andra sommarjobbarna inte hunnit med, vilket jag gillar för de e inte så komplicerat vilket gör att man inte behöver tänka så mycket. Det behöver jag däremot nu, fick värsta kammaren att digitalisera nu, och det är bara att sätta igång direkt då den va ganska akut (de ska börja jobba med den snart). Den e jobbig för den e riktigt stor och har fyra olika delar, varav två är snea vilket gör mitt jobb mycket mer komplicerat, så de e bara att koppla på hjärnan igen och tänka så det blir rätt. Hu! Jaja, löser det säkert, brukar klara det efter ett tag :P
Jag kämpar vidare! Hoppas ni har tid att njuta av solen idag!
Puss!
gfadfa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0