Jag var glad jag redan hade ätit upp!

Blev lunch på restaurangen här på jobb idag, köttbullar. Helt okej ätbart. Skolmat blir ju inte mycket bättre ändå :P Där va sjukt mycket folk så pappa och jag fick först dela bord med en snubbe med fettigt hår som inte sa ett ljud (trevlig kille, not!). Efter ett tag var han klar och gick men det dröjde inte länge innan nästa människa kom. Denna gången va de Peter som pappa tydligen känner (de jobbar ihop dåodå). Inget fel på honom egentligen förutom att han va fruktansvärt stor och hade de störta löringar jag sett,  ish! Kan lugnt säga att det äcklade mig, som tur var hade jag ätit upp, annars hade jag nog inte klarat att äta mer... Tycker så synd om männiksor som är så stora! Pappa sa att han dessutom nog inte har gjort det mot sig själv utan att han har någon sjukdom typ, snacka om hemskt! Tack o lov för att jag inte har nån sån sjukdom!
Nu blir det att avsluta ritningen jag håller på men, sen får jag se vad jag får att göra ;)
Puss!
gfadfa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0