Illamående är inte bra för hälsan!

Mådde nåt fruktansvärt illa i morse när jag gick upp! Usch! Kunde inte ens äta upp min frukost (som består av en enda stackars macka!), o då e de illa :( Det höll i sig hela morgonen så fick lägga mig ner på sängen och vila med jämna mellanrum (försvinner nästan när jag ligger ner) när jag gjorde vid mig. Pressade mig ändå till jobb, vill ju inte missa min näst sista betalda dag! :o Som tur är har det äntligen börjat släppa nu (såhär två timmar efter att jag gick upp) så hoppas på att det håller sig borta sen resten av dagen (och helst livet!) så jag kan sköta mitt jobb :P
Puss!
gfadfa
P.S. Har typ ingen träningsvärk idag! :o Väldigt konstigt med tanke på den grymma  träningen igår, vet inte om det är ett bra eller dåligt tecken, får väl se :/ Borde få träningsvärk så antingen kommer den väl succesivt under dagen eller så attackerar den för fullt imorgon! Annars är det nog nåt fel, inte för att jag hade klagat, gillar inte träningsvärk! ;P

Kommentarer
Postat av: Helena

vilka fina bilder du tar

2011-08-25 @ 08:58:44
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0