Ibland har jag världens snällaste mamma

:)
Party people! Redo fÖr en hÄrlig festkvÄll :)
Sitter pÅ bussen nu pÅ vÄg till Johanna fÖr fÖrfest, har tyvÄrr ingen dricka men hoppas nÅn vill skÄnka lite till mig i utbyte mot lite godis ;) Folk brukar va snÄlla och generÖsa, o e de inte det fÅr jag dricka lite ute, kÄnner fÖr att dricka idag och bli av med alla mina bekymmer :P
MÅste poÄngtera att ibland Är det bra att vara sen och ha en barmhÄrtig mamma. Sen till bussen som vanligt, men nÄr jag va pÅ vÄg ut genom dÖrren, redo att springa hela vÄgen, kom mamma och erbjÖd sig att kÖra mig upp till bussen, sjukt skysst mÅste jag sÄga, rÄddade typ min kvÄll ;)
Hoppas bara bussen Är i tid nu sÅ jag inte missar Mitra och den andra bussen :P Men Är vansinnes chaffuÖren (han som skÄllt ut mig) sÅ jag hinner nog ;)
Hoppas pÅ en trevlig utekvÄll! Ha de bra folks!
Puss ;*
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0