Förkylning?

Sitter här på jobb och nyser som en galning. Usch! Känns som om jag håller på att bli förkyld igen, men hoppas att så inte är fallet utan att det bara är nån extra stark pollenattack, orkar verkligen inte med ytterligare en förkylningsomgång i år, speciellt inte nu när träningen precis kommit igång :/ Håll tummarna för att jag håller mig frisk!
I örigt idag skiner ju solen (än så länge iaf) vilket alltid får det att kännas lite bättre. Och alldeles nyss kom världens sötaste lilla vovve hit, en fyramånaders valp korsning Jack Russel/Dvärg Pudel, fast den ser mest ut som en tax korsning :P Men sjukt söt, den springer runt här o hänger tätt efter husse Istrell, söt är vad den är!

Nu ska jag jobba.
Puss!
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0