Fb-dag

"Jag ska gå och lägga över den på ett USB så kommer jag igen, du kanske kan ha användning för den". När nån säger så tror man ju att det ska ta typ tio minuter, max en kvart, men nej, en o en halv timme senare kom han med det jädrans USB-minnet! Snark! Och dessutom verkar det som om jag inte kan använda det annat än till o mäta från den då den e ritad i helt fel skala och fel linjetyper, snark! Dessa förvirrade människor. Han skulle dessutom se om han kunde hitta sitt mäterpapper från när han mätte in kammaren, men eftersom han inte kommit än (40 minuter sen) så antar jag att han inte hittade det, men vem vet när det tog så lång tid att lägga över en fil på ett USB? Suck!
Nu ska jag gå o snacka med pappa och försöka reda ut möget. Kan säga att jag är glad att fb finns sånna här dagar, suttit och kollat på bilder och fula filmer (mest från mina vänner dansarna) vilket har hjälpt mig att fördriva tiden lite iaf :P
Pusspuss
Tredje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0