En välbehövd chilledag

Förlåt för riktigt dålig uppdatering idag! Har helt enkelt inte orkat eller haft lust idag. Jag tror att alla nån gång då och då behöver en paus från allt i livet, och idag har varit en sådan dag för mig.
Gick inte upp ur sängen förän ett, och då gick jag upp för att jag kände att gud, jag kan ju inte sova hela dagen! Var dock fortfarande trött så hade kunnat sova nån timme till, helt sjukt egentligen! Men så blir det väl när man inte vilat ordentligt på länge... Sen jag gick upp har jag inte gjort mycket annat än o läst tidningen och chillat framför tvn, en riktig lat-dag med andra ord! För nån timme tod jag tag i livet lite och körde pappa till golfbanan, detta för att jag behöver bilden. Ska om en tio minuter köra till mörarp för o träffa sömmerskan om min dansdräkt, i'm exited, yes i am! ;)
Hoppas alla haft en skön och bra dag!
Puss!
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0