Eftermiddag

Är nu pÅ vÄg hem efter en mysig eftermiddag pÅ Espresso House med Mitra, Jenny och Oscar. Jenny och Oscar va dock inte med hela tiden utan gick efter ett tag (vid typ fem? Mitra o jag va kvar till halv Åtta, oups!). Riktigt mys och kommer sakna min underbara Mitra nÄr hon flyttar till GÖteborg, buhu :( Kommer o hÄlsar pÅ, hoppas jag kan komma ofta!
Det hela kÄnns bara mer dassigt ocksÅ nu fÖr de flesta har bÖrjat komma igÅng med sin nollning vilket syns pÅ facebook dÄr alla helt plÖttsligt har fÅtt massa nya vÄnner.Roligt fÖr dem sÅklart men jag Är avundsjuk, vill ocksÅ trÄffa massa hÄrligt nytt folk i en annan ny, rolig och spÄnnande stad! Bara ett År kvar fÖr mig ja, suck! Hoppas iaf jag fÅr ett jobb, annars kommer jag kÄnna mig Ännu mer efter och jag kommer typ dÖ av tristess! FÅr vÄl hÄlsa pÅ alla mina kompisars nya vÄnner eller nÅt :P
Nu Är jag snart hemma (man gÅr lite lÅngsamt nÄr man bloggar samtidigt). VÄl dÄr fÅr jag se vad jag hittar pÅ, ska vÄl Äta sÅ smÅningom ocksÅ :P
Puss!
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0