Duktig jobbsökerska

Har idag gått runt hela Väla och lämnat cv:n typ överallt, eller ja, i många butiker iaf! :P Hoppas på positivt svar från någon iaf! Vissa verkar mer troliga än andra, men så är det väl, hoppas på det bästa iaf :)
Träffas Jossan o Helena lite sådär slumpmässigt också, oddsen att träffa dem där liksom? Men trevligt och säga hej o lite så :) Stannade o pratade med Sandy en stund också som jobbade idag, trevligt trevligt :)
På vägen mot stan kunde jag bara inte låta bli att testa en av gräddbullarna från Gräddbullerian; Gräddbulle med lakrits, är ju trots allt ett lakritsfreak! Men kan verkligen inte rekomendera den, ingen hit alls faktikst :/ Själva gräddbullen hade ingen god lakrits smak utan mer artificiell, och personligen så tyckte jag chokladöverdraget var för tjockt. Men ska inte mobba deras gräddbullar helt, de vanliga eller de andra smakerna kanske är toppen :P
Åkte inom stan på vägen hem och gjorde lite ärenden innan jag tog bussen hem.
Nu blir det lite projekt runway innan mina föräldrar kommer hem och vi ska iväg :)
Puss!
gfadfa
Bjuder på några gräddbullebilder också, blir så trost annars ;)
:)
:)
:)


Kommentarer
Postat av: Pamela S

Skriver du personligt brev till alla du lämnar in till? :) <3

2011-08-30 @ 02:16:12
Postat av: AngelicaJasmin

Svar: Japp, de gör jag, hoppas det förbättrar mina chanser lite iaf :P <3

2011-08-30 @ 10:31:21
URL: http://angelicajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0