Duktig flicka, Angelica!

De flesta (Även jag) brukar sÄga att det var skÖnt att springa. Men inte idag! Usch. Var riktigt hemskt att springa idag, var riktigt tungt, kÄndes som om jag sprang i tuggummi eller nÅt, kÄndes inte som om jag kom nÅnstans, fyfyfy.. Men tog mig runt den dÄr slingan pÅ 3.2 kilometer, nÅgot lÅngsammare Än fÖrra gÅngen, men jag Är stolt ÄndÅ, fick trots allt gÅ och leta torra flÄckar pÅ vissa stÄllen. Även hoppat Över en del vattenpÖlar vilket gÖr allt Ännu jobbigare :P
Efter joggningen blev det en rejÄl strech (bÖrjar redan bli vigare igen, wii!) och sen lite styrka ( 90 situps och 20 bÄckenlyft (om de nu heter sÅ, stolt Över detta ocksÅ).
Nu Är jag rejÄlt hungrig sÅ det blir till att laga mat nu.
Pusspuss!
Tredje
P.S. Regnet hÖll sig borta bara fÖr att jag ville att det skulle fortsÄtta sÅ jag kunde bli lite svalkad under joggningen, men icke! Dock bÖrjade det regna igen nÄr jag kom in, typiskt!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-17 @ 22:19:54
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0