Det sticker ut en morot ur mitt öra

Lite finlunch idag eftersom det är min sista dag. Pappa, jag och Viola åkte till Trivas på Råå och åt äggakaka. De e typ deras specialité (vad jag fattat det som iaf) och det är riktigt gott! Knaperstekt fläsk o rårörda lingon till, namnamnam! Tyvärr är det sån mat som mättar nåt fruktansvärt mycket så nu känns det som om min mage är hur uppsvälld och gigantisk som helst, tur jag har en lös tröja idag så de inte syns ;) Men gott va de iaf! Hoppas bara det hinner sjunka lite innan eftermiddagsfikan om en timme, annars spricker jag nog ^^

Pusspuss!
gfadfa

Kommentarer
Postat av: E.M.C.A

Åh tack så hemskt mycket söta du :)

älskar att leka med bilder, har du någon bild på dig själv som du vill att jag ska trixa med så säg bara till :) hihi

Hoppas du stannar kvar & läser min blogg i fortsättningen :)

2011-08-26 @ 13:39:53
URL: http://emca.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0