Där ser man!


Det var meningen att detta inlägget skulle kommit upp redan igår men då mitt mobila internet inte fungerade som det skulle och bara la av så får ni den nu istället ;)

Fick lite ryck igår när jag kom hem efter jobb. Ingenting och göra, alls! Insåg att jag behöver en ny hobby. Sagt och gjort, jag har skaffat mig en ny hobby, får se hur länge jag kan/orkar hålla på, men har börjat sy lite smått. Får se hur det går, syslöjden i nian var senaste gången jag använde en symaskin ;) Men har gått bra än så länge efter att jag fått läsa instruktionsboken lite (hur man byter sömbestämmare på baksidan och hur man byter pressarfot). Vi får se om det blir nåt av det jag gör eller inte ;)
Pusspuss
Tredje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0