Där gick det åt skogen

Blev lunch på Graffiti Café idag, bakad potatis med räkor, namnam :)
Efter graffiti satte vi oss i bilen igen och innan jag visste ordet av så var vi nere i råå hamn. Blev en stor mega-glass med två kulor, fasen också! Där rök den nyttiga dagen... :/ Men ja, får ta nya tag resten av dagen och imorgon. God var den iaf! På vägen till råå ringde även Tess så nu har jag fått lite tips och så till min dräkt, så nu kan jag börja kolla med sömmerskor m.m. vem som kan tänka sig att sy den åt mig ;)
Bjuder på en bild av den goda glassen som avslutning på inlägget:
:)

Trevlig eftermiddag!
Puss
gfadfa

Kommentarer
Postat av: Frida

Ser ut som en god glass :) Du ska se glassarna dom har på Glaciären här i Karlskrona. Då motsvarar din glass en smak ;) Helt sinne!

2011-08-18 @ 22:01:07
URL: http://karlskronastudenter.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0