Dagens...

(inlÄgg om dagens trÄning kommer imorgon dÅ jag inte orkar nu, vill bara sova (a))
...Positiva:
* Har tagit tag i livet och pÅbÖrjat mitt letande efter sÖmmerska, pratat med en idag och ska ta kontakt med tvÅ till imorgon, de e planen iaf :P HÅll tummarna fÖr mig!
* TrÄnat i massor!
* Natalie och jag har byggt om/gjort en ny pardans, kommer nog bli bra nÄr den sitter tror jag! :D
...Negativa:
* Jag kommer ha en grym trÄningsvÄrk imorgon!
* PÅ trÄningen idag insÅg jag att jag tom har sÄmre kondition Än vad jag trodde, plus att mina armmuskler inte existerar Över huvud taget!
* Kom hem sent (22.10) sÅ har inte riktigt hunnit bara sitta ner och hÄmta andan idag, vilket Är bÅde bra och dÅligt :P
* Typ det fÖrsta jag gjorde nÄr jag kom hem var att brÅka med mamma som bara attackerade mig, verkar som om hon e pÅ sÅnt humÖr igen, suck :(
Natti!
gfadfa

Kommentarer
Postat av: Pamela

Vad tränar du? :)

2011-08-25 @ 22:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0