Dagens...

...Positiva:
* Åkt en runda med Bengt i eftermiddags fÖr o kolla "i verkligheten", skÖnt med lite omvÄxling frÅn allt kontorsjobb
* Hann med en tidigare buss Än jag tÄnkt nÄr jag skulle frÅn jobb till stan
* Fika med Mitra, Jenny och Oscar
* Kollat upp lite mer om jobb efter Öresundskraft + skrivit nÅgra CV
...Negativa:
* GlÖmde mina jobbnycklar hemma, tur nog hade pappa sina sÅ jag klarade mig iaf ;)
* Fick en ny mastodontritning av Bengt/Rafael idag som mÅste fixas snarast dÅ de snart ska lÄgga om rÖren dÄr
* Vet inte nÄr jag trÄffar Mitra nÄsta gÅng efter dagens fika :(
* Mina kollegor har mobbat min nÅgot handikappade gÅngstil hela dagen (trÄningsvÄrk till tusen!)
* Min mobil har sykbryt och kickar ut mig frÅn webblÄsaren stup i kvarten, har tagit mig typ 20 minuter att fÅ ihop detta inlÄgget! :o mÅste nog lÄmna in mÖget snart :(
Nattinatti
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0