Dagens...

...Positiva:
* Gjort klart alla de jobb jag fÅtt tilldelade mig
* EfterrÄtt pÅ lunchen (Är tydligen alltid det pÅ fredagar), bananchokladkaka, mums!
* Underbar kvÄll o utgÅng med hÄrliga mÄnniskor. Love you all!
* Mamma va snÄll och kÖrde mig till busshÅllplatsen
* Tempel och Tivoli, wii ;D
...Negativa:
* Fick problem med extra ritningen som jag gÖr i vÄntan pÅ att min uppdragsgivare kommer tillbaka pÅ mÅndag
* Blev pÅ riktigt dÅligt humÖr sista halvtimmen pÅ jobb och det hÖll i sig tills jag skulle Åka hemmifrÅn
* Fick springa till bussen nÄr jag skulle hem i natt (aj mina fÖtter! hade redan ont och det blev inte bÄttre)
* Ont i fÖtterna
* Idiot till bartender pÅ  Lila :@
Nu ska jag sova och lÅta mina stackars Ömma fÖtter fÅ vila. Hoppas alla haft en underbart hÄrlig fredagskvÄll/natt precis som jag har!
Puss!
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0