Dagens...

...Positiva:
* KvÄllsmat med tjejerna pÅ Cafe Viva = Mys! :D
* Bridesmaids pÅ bio (skriver mer om det imorgon)
* SÅg en satelit nu nÄr jag kom hem ikvÄll vilket fick mig att fÅ nostalgiminnen frÅn Gran Canaria nÄr jag var liten och pappa och jag lÅg och tittade pÅ stjÄrnor och just sateliter, fick mig att mÅ bra :)
* Pratat med Tess och fÅtt lite tips och rÅd vilket kÄnns toppenbra :)
...Nehativa:
* Varit slÖ pÅ jobb idag, inte fÅtt gjort sÅ mycket
* Somnade typ i soffan de 40 minuterna jag var hemma mellan jobb o viva
* HuvudvÄrk konstant nÄstan hela dagen
* Mina feberattacker bÖrjar komma tillbaka? (hoppas inte det Är sÅ!)
Nu blir det sÄngen direkt. Är sjukligt trÖtt och ska som vanligt upp 6:30, kommer bli svÅrt imorgon, risk fÖr att jag blir sen :/ hoppas inte fÖr dÅ blir pappa sur pÅ mig :/
Nattinatti
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0