Dagens...

...Positiva:
* Äntligen rett ut en av problemritningarna pÅ jobb
* FÅtt mitt nya visa-kort sÅ kan Äntligen byta kort-bank (kan man sÄga sÅ?) pÅ riktigt :)
* Fixat mitt blixtlÅs
* Hittat lite nya klÄder jag gillar, shopping shopping!
* TrÄnat! :D
...Negativa:
* Ätit massa frukt pÅ jobb (bÖrjar bli en dÅlig vana, usch!) och Även glass hemma ikvÄll, inte bra!
* Blev dyngsur i stÖrt/duschregnet som kom nÄr jag skulle hem
* Hade glÖmt fÖra Över pengar till mitt kort sÅ handlade upp pengarna innan jag hann handla allt jag hade pÅ min lista Över saker jag behÖver
* Pengarna pÅ mitt busskort Är nÄstan slut, ajaj, sura pengar de dÄra assÅ!
Nattinatti!
Tredje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0