Dagens...

...Positiva:
* Det var lÄttare Än jag trodde att gÅ upp imorse
* Fikat med Sandin, han verkade tycka om presenten ocksÅ, tihi :)
* TrÄnat (blev en timme wii fit plus fÖr de var fÖr mÖrkt fÖr att gÅ ut)
* Skickat in och skrivit ut mitt CV
...Negativa:
* Fick inte mycket gjort pÅ jobb pÅ grund av att jag fick vÄnta en massa pÅ olika personer
* Hittade snygga klÄder pÅ Vila men konstaterade att stoleken jag provade va fel och hann inte testa nÅn annan storlek innan jag skulle trÄffa Sandin
* Mina busspemgar bÖrjar ta slut, igen, gÅr alldeles fÖr fort mellan laddningarna!
Nu: SÄngen! Klockan stÄlld pÅ 06.30 som vanligt dessa jobbedagar...
Nattinatti!
Tredje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0