Dagens...

...positiva:
* Bakat rulltÅrta, namnam ;)
* Gick faktiskt ut och spprang i ca. 25 min, stolt Över mig sjÄlv! :)
* FÅtt sÅlt min gamla hamsterbur, kashing ;)
* Var inte sÅ jÄttestel som jag trodde (inte stretchat (?) sen maj), var ganska nÄra spagaten pÅ bÅda benen ÄndÅ :)
...negativa:
* SlÖat nÄstan hela dagen fÖrutom nu ikvÄll
* Mitt knÄ typ dÖdade mig under joggingrundan och gÖr fortfarande ont :( klena kropp!
Nu ska jag sova och lÅta kroppen hÄmta sig efter den plÖttsliga trÄningen ;) Hoppas pÅ att mitt knÄ Är okej imorgon och att jag kan somna nu trots att jag bÖrjar fÅ huvudvÄrk :/ Hoppas ni sÖta haft en bra helg! Min har varit lat och uppvilande ;)
Nattipuss!
Tredje

Kommentarer
Postat av: Patrik

åå va gott med rulltårta!

2011-08-07 @ 23:40:50
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0