Buss buss buss

Sitter pÅ bussen pÅ vÄg hem frÅn en awesome kvÄll! FÖrfest hos Johanna va riktigt najs (tack fÖr bidragen johanna, lovar att ge tillbaka nÄsta gÅng!). Fett najs pÅ tempel, trÄffa nÅn random stockholmare som hÄngde pÅ till tivoli, fast han gick aldrig in :s kort stund pÅ tivoli, men dÄr va inget folk sÅ drog tillbaka till tempel och det var naaajs! :D lite vÄl mycket klÄngiga killar men vi tjejer hÅller ihop ;) fett najs kvÄll iaf! Har dissat tempel alltid, men efter ikvÄll mÅste jag Ändra mig, fÖr de spelad (nÄstan hela tiden) bra musik och dÄr va folk o dÅ e de kul!
Nu ska jag strax av bussen. Tack fÖr en grym kvÄll alla!
Puss
gfadfa

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hopppas att ni också festade för mig!!!!! och dansade lite extra för min skull!! ;)

2011-08-20 @ 03:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0