blubbgluppblubb


(En av mina pizzabullar jag bakade för ett tag sen, de där bilderna som försvann, om ni minns? De återuppstod iaf så här är en av dem ^^)
En av dessa hade inte suttit helt fel nu. Är nåt så fruktansvärt hungrig! Va hungrig redan vid nio i morse, så kunde inte motstå ett päron till fikat halv tio, men det räckte tydligen inte. Min mage är i uppror och kurrar som aldrig förr! Tur jag är ensam på kontoret, annars hade folk nog börjat undra hur de va med mig. Usch!
Undrar varför jag är såhär hungrig, brukar jag ju inte va :s Kanske åt för lite? Nån som vet om det kan va så att man är extra hungrig dagen efter då? :s Jaja, lunch om "bara" 40 minuter nu, får stå ut. Det sägs ju också att man bränner lite extra fett när man är hungrig, så man kan ju hoppas ;)
Pusspuss!
Tredje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0