Bio!

Bridesmaids

Såg denna filmen igår. Den var bra, helt okej, men tror jag tyckt bättre om den om jag inte haft förväntiningar innan, för mina förväntningar var helt fel. Trodde den skulle ha en helt annan handling än den hade, stämde typ inte alls med trailern (eller så har jag förträngt hur det egentligen var? borde kolla trailern igen kanske...). Iaf så gjorde det att filmen blev helt annorlunda mot vad jag trodde. Hade jag vetat hur den skulle va hade jag antagligen tyckt bättre om den, men som det var nu får den 3/5 av mig (hade nog fått 4-5/5 om jag inte haft falska förväntningar). Men klart sevärd om man är beredd på hadnlingen (eller ja, iaf också, den va ju trots allt bra).

Idag blir det jobb för hela slanten. Jag sliter på, fast kommer nog att sitta en hel del på internet idag då jag med största sannolikhet blir klar med mitt sista projekt innan frukost idag... Hoppas de finns nån som har nåt annat att göra åt mig så jag inte behöver sitta och glo resten av dagen ;)

Puss!
gfadfa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0