Baka, baka, liten kaka

Augusti kaka

Eftersom det är min sista dag på jobb imorgon har jag bakat två kakor att ha med och bjuda på. Det är nämligen lite av en tradition att bjuda på fredagsfika när man slutar på Öresundskraft, det bara är så helt enkelt :P
Blev en Augusti-kaka med äpplen som jag hittade på en blogg (helenaskvarter.blogg.se) innan idag. Riktigt enkel att göra och toppen för mig eftersom vi har sjukt mycket äpplen efter första skörden på vårt lilla äppelträd. Vet dock inte om den är god eller inte än eftersom jag inte kan smaka förän imorgon efermiddag, men smeten var iaf god, o de ser ganska goda ut, eller vad tycker ni? ;)

Nu blir det lite kvällsmys, kanske ska äta nåt mer (ätit två mackor hittills till kvällsmat) eller så blir det bara nån fika. Hade egentligen tänkt gå ut o springa lite idag men de e ju redan mörkt (typ iaf) så hinner inte det idag :/

Puss!
gfadfa

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Ser riktigt gott ut, man blir sugen

Ha en fin måndag, tyvärr är de regn hos mig

2011-08-29 @ 10:34:04
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0