Back to work!

Idag har jag återtagit min plats som sommarjobbare på Öresundskraft för 4e sommaren i rad, de e segt, javisst, men pengarna är guld värda ;D
Och eftersom jag börjat jobba idag skiner solen! Suck. Alltid likadant. Jag var ledig i tre veckor = konstant regn. Jag jobbar = stålande sol! Så gott folk, njut av 4 veckors sol nu (med regn på helgerna givetvis)!
Ny grej på jobb precis: Ta gärna min digitalkamera (läs Bengts) och åk ut och fota lite om de blir för trist inne på kontoret. Bara att ta den svarta volvon däruten. Oh yes, I will! :D Visserligen blir det rör som motiv, men jag överlever nog ;)
Nä, får återgå till min kammare i CADden nu ;) Snart lunch.
Pusspuss
Tredje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0