Alla dessa förvirrande konsulter!

Är så trött på den ritningen jag gör nu så jag får spel! Har fått en ritning som är gjord vad jag trodde var skalenligt men tönten som gjort den har bara gjort den på måfå, så inget stämmer varken mot orginalritningen eller mot verkligheten, så nu har jag 100 problem att lösa utan att veta hur då ingenting hänger ihop! Det är så typiskt allt folk här, ingen har nån koll, de e inte så noga tills de inser att de va kanske noga iaf! Åh! Varför får jag ta hand om alla problemritningar, kunde jag inte bara fått en enkel rak kammarritning med typ ett rör som ingen rört på 100 år ist för o ta över klantarnas jobb :( De e inte bra o få för mycket erfarenhet inom nåt asså :(
Jaja, får väl dampa lite till och se om vi kommer fram till nåt, i värsta fall får vi åka ut och krypa ner i kammaren, vilket jag absolut INTE vill! Hu!
Poss!
Tredje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0