Akta så snigeln inte äter upp dig

igag
Hårt arbetande kvinna ;)
Såhär ser jag då ut idag, totalt oambitiöst. Håret fick bara va som det var när jag vaknade imorse, mådde för illa för att orka fixa det (typ dra borsten igenom det o platta luggen) så det är som det är :P Sminket är lite halvfixat också, lite svart kvar under ögonen sen igår, borde tagit bort det, ja, men orkade inte. Annars bara bekväma kläder (jeans o tröja, enklare kan det inte bli!) + en sjal för att, ja, jag kände för det och det är mysigt ;) Visade sig vara bra att jag tog den idag också för här är rätt kallt på kontoret idag :P
Glasögon har jag ju inte i vanliga fall, men eftersom jag är halvblind på nära håll (okej, de e inte så farligt, kan skippa dem också men ser ingenting på långt håll efter då) så har jag dem när jag sitter vid datorn o läser o så :P
Poss!
gfadfa


Kommentarer
Postat av: Helena

tack :) haha, testa det receptet. busenkelt :) . Säg gärna vad du tyckte sen om du gör det. lägger till dig på bloglovin så jag inte missar några inlägg. Kram

2011-08-25 @ 10:15:38
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: madde

vad fina glasögon är dt dina??

puss

2011-08-26 @ 17:40:19
Postat av: Angelica

Svar till Madde: Ja, är mina läsglasögon :P

2011-08-26 @ 22:59:21
URL: http://angelicajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0