Sunny days!

Matteplugg i solen :P
HÄrliga sommarvÄder! :D
Har bÅde hunnit med skola, gjort klart projektredovisning, kÖpt knappar till min drÄkt, hÄmtat mina biljetter till fredag samt bÖrjat packa sÅ smÅtt, kÄnner mig duktig! :D Har tyvÄrr inte fÅtt tag pÅ sÖmmerskan vilket jag hade velat :/ Hoppas jag fÅr svar frÅn henne snart, bÖrjar bli tajt om tid! :o
Efter alla saker tycker jag att jag Är vÄrd en stund i solen, sÅ har nu ockuperat vÅr grÄsmatta fÖr lite solning, dock tillsammans med mattebÖckerna, ingen tid fÖr vila hÄr inte! :P Jag Är sÅ duktigt ;)
Om typ en timme eller sÅ bÄr det av till Tess fÖr slutprovning o sÅ av drÄkten och sen Är det trÄning, hipp hurra! ;D
Puss pÅ er i solen!
Tredje
P.S. Blir kanske lite mindre bloggande Än vanligt just nu fÖr har vansinnigt mycket att stÅ i just nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0