Latmask

Blev inget bloggande igÅr, kÄnde helt enkelt inte fÖr det :P
Kort om igÅr var att de va en helt okej dag trots att min svenskalÄrare Är dum i huvudet...
Idag har jag varit duktig :P Gick upp fÖre tio (vaknade dÅ av mig sjÄlv, helt sjukt!) sÅ fÖr en gÅngs skull Åt jag frukost med mina fÖrÄldrar ;)
Efter frukosten blev det till o lÄsa nationellahÄftet, har muntliga pÅ fredag vilket jag inte alls ser fram emot. KÄnde mig inte direkt inspirerad av texterna sÅ de blev inget skrivet pÅ talet, fy! Men fÅr gÖra det imorgon istÄllet :P Åkte nÄmligen med mina fÖrÄldrar ut till golf banan istÄllet fÖr o fortsÄtta plugga. Var ett bra beslut tycker jag ;) Rikitigt hÄrligt vÄder, varmt och soligt! :D Blev lite trÄning och sen nio hÅl pÅ stora med bengt o maria. Mys! :) Gick faktiskt ganska bra ocksÅ, 16 poÄng pÅ nio hÅl Är bra fÖr o nollat tvÅ o va fÖrsta gÅngen fÖr sÄsongen :) SÅ har inget att klaga pÅ :P KÄnns tom lite i ansiktet nu sÅ fÅr se om solen tagit nÅt eller inte i eftermiddag ;)
Nu blir det strax duschen och sen ska jag Äta och gÖra vid mig. IkvÄll bÄr det av till Cajsa fÖr fÖrfest och sen invaderar vi tillsammans med massa andra studenter Wallmans fÖr en hÄrligt utekvÄll (hoppas jag)! :D
Puss pÅ er!
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0