Hit o dit o fram o tillbaka

Haft full rulle nu i eftermiddag.
- Plugg och lite annat pysslande
- Skjutsat pappa till golfbanan
- Varit hos läkaren som kollat mina (äckliga) fötter och gett mig salva (finally)
- Hem snabbt och äta lite
- Åkte till Tess och fixade lite inför dräkten och gjorde klart min dans, så nu e de bara o träna ;)
- Direkt till DH för teknikträning. Fast blev inget med det, långt samta först och sen dansträning, men okej iaf ;)
- Hem o laga mat o äta
- Pluggat lite till, fastnat i matten så gav upp ganska snabbt
- Fixade med mitt returpacket till abc-gruppen
- Fixade lite betalningar

Nu tror jag att jag lyckats göra tillräckligt för idag så nu blir det en stunds slappande innan de e dax o sova :P
Love
Logga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0