De e vår!

Pingstliljor
Var bara tvungen att fota dessa fina pingstliljor i kärnanparken när jag gick förbi innan idag. Ett äkta vårtecken! Och jag är på riktigt gott humör idag! :D
Va i skolan en kort stund för att genomföra vår projektredovisning, tyckte faktiskt det gick okej, glömde visserligen bort namnet på låt två, men hoppes inte det märktes så mycket (It will last forever om nån nu undrar). Jag är okej nöjd iaf :) Hoppas bara inte det påverkar nåt nu att jag inte är med och kolla på de andras redovisningar. Eller att jag för den delen missat TB-mässan :/ Förlåt Becka och Pernie för att jag lämnar er, hade delat mig i två om jag kunnat (a). Hoppas det går bra för alla nu i eftermiddag iaf! :)
Nu har jag preicis packat färdigt (ja, jag fick sitta på min väska för o kunna stänga den, den e inte gjord för 2 luftmadrasser, kudde och sovsäck plus allt annat man har med sig), o de känns bra, hoppas jag inte glömt nåt viktigt nu, men tror inte det :)
Ska strax äta lite och sen bär det av in till stan för att påbörja resan mot Gotland!
Ha en bra helg alla!
Pusspuss
Tredje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0