De e kallt...

Jag fryser! :( Var tog de fina vårvädret vägen? :/
Skolan idag var fett meningslös, en lektion! Som dessutom började senare för att Arne glömt bort när vi skulle ha den. Tummen upp till honom! Iaf, blev lite genomgångar o sen räkna matte, fick faktiskt gjort en hel del tal idag, stolt över mig själv! :D Fick också reda på att TB-mässan (projektmässa) är den 29 April, och jag är antagligen inte hemma då, tummen upp för mig att jag alltid missar massa viktigt :/ Jaja, Becka o Pernie får helt enkelt överleva utan mig, och jag tror de klarar det galant ;)
Sen jag kom hem har jag ätit, skrivit ut skivomslaget till skivan jag fixade igår, tagit tiden på mitt svenska tal (va kortare än det ska, men skyndade också lite och hoppade över en del så tror det blir bra när det är på riktigt), skivit ut reklamationslapp till ABC-gruppen (ska reklamera ett par shorts som va way to small + inte alls så snygga som de såg ut att vara på bilden) o skickat en del mejl hit o dit ;P Nu ska jag försöka hinna plugga lite innan min hektiska eftermiddag börjar ;)
Puss på er!
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0