Would rather be at dance practice than sitting here...

Seg dag i skolan, som alla onsdagar, ingen uppskattar en dag med både fysik och matte. Dessutom fick jag övningsprovet inför nationella i matte d idag, oh my! säger jag bara. Tyckte matte d va hyfsat enkelt fram tills nu, hej att jag fattar nada! :( hoppas det lossnar snart, ananrs lär jag få stora problem om två veckor... :/
Sen skulle vi skrivit loggbok till projektet som ska lämnas in denna veckan, men ingen av oss hade sin dator med sig i skolan så där fick vi inte mycket gjort. Få se när vi gör den istället, tar ju inte så lång tid ;) Planerade även lite vad vi ska säga på ststusredovisningen imorgon, hej att den kommer bli flumm och väääldigt improviserad, vi har typ inget att säga? Vi har skrivit tre låtar, spelat in två och ska spela in den tredje nu innan jul. Inge direkta problem, bara några få som vi löst snabbt och enkelt. Vi ligger före vår tidsplan. Slut ^^ Hipp hurray för vår redovisning asså ;) haha :P
Nu skulle jag egentligen varit på träning men känns som om jag håller på att bli rejält förkyld så stannade hemma o vilade istället :( Håll tummarna för att jag slipper bli sjuk!!!
pusspuss
              Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0