Slutet gott!

Trots att dagen började dåligt blev det bra tillslut iaf :) Är glad för att jag stannade kvar i skolan och gick på dansen, för den va kul idag :) Vi tränade på de danser vi har plus att vi gjorde klart vår nya dans, nu gäller det bara att träna den så att den sitter ;) För att hinna göra klart vår del av den nya dansen stannade jag, linnéa och pamela kvar efter vi slutat vilket ledde till att jag missade fysiken, hipp hurra! haha, mycket roligare att dansa och vi blev klara och kom på härliga idéer, hoppas det blir lika snyggt som jag tror det kommer bli :)
Nu ikväll har vi haft pysselkväll med ku-korsdraget gänget, myspys :) Kom hem med två fina ljus och ett lite missbildat, men man kan ju inte lyckas med allt ;) Plus att de ska ju ändå bara eldas upp så det gör ju inte så mycket, huvudsaken är att de kommer brinna fint och lukta gott :)
Resten av kvällen blir det bara till o ta det lugnt, så skönt att inte har några måsten att ta itu med :)
Pusspuss
              Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0