Moget!

Hade då kemiprov idag, kul...inte! Blev dessutom inte mycket bättre att brandlarmet gick mitt i allt heller, suck! Hur mogen får man bli, tända fyr på paperskorgar!? Seriöst!? Vi går i gymnasiet, vill man inte vara i skolan kan man bara strunta i och gå dit istället för att sabba för alla andra. Dessutom andra gången på samma dag larmet gick på nic, moget säger jag bara, moget!
Va guide för de små niorna också i morse, de stackana som fick stå ut med mig o johanna va bara tre stycken för sven mårdh e förvirrad o delade alla helt knasigt, men blev nog bra ändå, fast de inte fick kolla på bioteknik eftersom brandlarmet va igång just när vi skulle kolla det, hoppas de trivdes hos oss iaf ;)
Sen körlektion, känns inte alls bra, men jaja, blir nog bra tillslut iaf ^^
Nu sitter jag här o degar när jag egentligen skulle haft balett, men dum bilkö o dum buss gjorde att jag inte hann åka in i tid :(
Har iaf kören att trösta mig med senare ikväll, HD ska tydligen komma, skumt :S haha :P
pusspuss
               Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0