Let's get happy!

Varit lite mer positiv och lite piggare idag, inte mycket, men lite iaf ;)
Skolan va seg som vanligt, speciellt eftersom syv kom in o störde typ hela vår mattelektion o pratade om saker ingen lyssnade på eftersom hon upprepade sig typ 100 gånger, snark! Pallar inte att vår syv är så sjukt förvirrad! :P Noll koll där asså...
Sen körlektion igen, som vanligt, känns som om de e hela tiden nu bara för att jag haft så täta tiden på sistone, men jaja, leder förhoppningsvis till nåt bra ;)
Dansen idag va jag inte alls pepp för innan vi började med det blev bra som vanligt. Folket gör en glad och övningarna gick bra, vilket gör det ännu roligare :) Tom mina piruetter börjar bli bra, hyfsat säker på dubbel på höger nu, hipp hurray! :D
Nu ikväll har jag varit duktig och pluggat kemi, inte mycket, men lite iaf, så kan kanske kalra g iaf på provet imorgon, beror på hur sär frågorna blir denna gången...
Nu är det sovdax så jag kan vila upp migg till provet imorgon. Plus jag måste ladda o va pigg eftersom jag ska va guide också imorgon, så alla nior, se upp! ni måste kanske stå ut med mig och johanna! ;D haha <3
nattinatti gott folk :)
         Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0