Konstig

När jag vaknade imorse kan jag inte säga annat än att jag bara ville stänga av klockan, vända på mig och somna om igen, usch usch, tycker inte om sånna mornar :/ Väl uppe cyklade jag tll bussen som vanligt, borde jag nog inte gjort med tanke på snön och halkrisken, men dum som jag är var jag tvungen, hade inte tid att gå. Tack o lov klarade jag mig utan att trilla upp till busshållplatsen, antagligen tack vare bonden (eller vem de nu är) som varit snäll och skottat grusvägen, gillar att grusvägen är skottad men inte vanliga bilvägen ;D Bussen va sen, givietvis, o de va sjukligt lång kö, hela 111 var full av bilar från typ bergarondellen till Laröd, helt sinnes, aldrig sett sån kö där förut. Detta ledde givetvis till att jag kom litre sent tills skolan, men det gjorde inget för vår lärare var senare än jag :P Musik följde, med lite tjafs om vad vi ska spela på öppet hus på lördag, men vi lyckedes bestämma till slut (hrm :/). Sen va de dans, o de va nog det dummaste beslutet på länge av mig att vara med och träna fullt ut där. Varit förkyld större delen av helgen o inte smart o ta ut sig helt då. Fick sota för det i slutet också, va helt slut och har mått illa till och från sen dess, inte kul! Kunde knappt äta lunch på grund av det :/ Kemin hade jag gärna skippat om jag kunnat, tur att jag inte gjorde det, vi gick igenom en massa, men fy vad dåligt jag mådde :(

Nu sitter jag här och har precis tagit paus i religionspluggandet (de e sååå tråååkigt!) och konstaterar att jag nog inte borde åka till träningen ikväll med tanke på vad som hände på dansletionen i skolan innan idag. Blir väl plugg istället hela kvällen, inte kul alls :/
pusspuss
              Logga

Kommentarer
Postat av: Johan

Blev vi verkligen sena till musiken? xD Men damn vilken bilkö, skulle hela Höganäs till Hbg? :P

2010-11-30 @ 17:16:09
Postat av: Angelica

Jaa, typ tre minuter ;) haha, men ja, verkade som det. Inte för att de e så konstigt, palla höganäs liksom ;) haha :P

2010-12-01 @ 17:16:37
URL: http://angelicajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0